El vent bufa a favor

47352_426381181122_116323_n

En els temps que corren, no escoltem més que notícies negatives que t’impedeixen avançar, o això creus tu, perquè tires la culpa de les teves pors i bloquejos a les circumstàncies. Malgrat l’entorn, hi ha empresaris que segueixen emprenent, prenent decisions i generant ocupació amb valentia.
Si t’aferres a les excuses, a la crisi per no créixer, estaràs sempre a mercè de les circumstàncies: que el vent bufa a favor, vas bé, que el vent bufa en contra, et retraus.
Tingues clar què és el que vols i ves a per això. Tingues un pensament ferm i orientat a l’èxit.
No hi ha lloc per a les idees de dubte.
En lloc de “no sé si estic preparada, hi ha alguns que em superen, a veure què passa …”, hem de pensar en termes positius i ambiciosos “jo estic aquí perquè m’ho mereixo, he treballat dur i vinc a donar-ho tot, no permetré que ningú em deixi en el camí “.
Fes-te aquesta pregunta: per què penses en el què pot sortir malament, en allò en el que pots fracassar, si no és el que desitges? És completament incoherent.
El teu cos es mou i es dirigeix ​​cap a l’objectiu que tria el teu cervell. Si centreu l’atenció en els pensaments equivocats, tindràs més probabilitat de fracassar.

Anuncis

Deixa un comentari

