Estic agraïda…

Estic agraïda...

… pels crits dels meus fills al pati, ja que això vol dir que estan vius.

… pel dinar que he de preparar diàriament, un dia i un altre, ja que això vol dir que tinc alguna cosa per menjar.

… pels impostos que pago, ja que això vol dir que tinc ingressos.

… per la pila de roba que he de rentar i planxar, ja que això vol dir que tinc alguna cosa per posar-me.

… per la gespa que he de tallar, les finestres que he de netejar i el terra que he de fregar, ja que això vol dir que tinc una casa.

… per l’elevada factura d’electricitat que he de pagar, ja que això vol dir que tinc alguna cosa per escalfar-me.

… per l’última plaça d’aparcament que he trobat al pàrquing del supermercat, ja que això vol dir que puc caminar.

… per tota la neteja que he de fer després d’una festa, ja que això vol dir que he estat envoltada d’amics.

… pel so de l’alarma del meu despertador, ja que això vol dir que estic viva.

* Autor anònim a Internet.

Anuncis

2 pensaments sobre “Estic agraïda…

Deixa un comentari

